NCT DREAM 엔시티 드림 '맛 (Hot Sauce)' MV Teaser

NCT DREAM's 1st album "Hot Sauce" is out!
Listen and download on your favorite platform: smarturl.it/NCTDREAM_HotSauce

🔥'맛 (Hot Sauce)' MV: cnround.info/place/h9Gwo9Fqhcd5Zqw/sh-p-n.html
🎁NCT DREAM's Thanks To. messages to each other: smarturl.it/NCTDREAM_HotSauce...

NCT DREAM Official
cnround.info
​​​​ nct_dream
www.tiktok.com/@official_nct
NCTsmtown_DREAM
NCTDREAM.smtown
www.vlive.tv/channel/DB547B




NCT DREAM 엔시티 드림 '맛 (Hot Sauce)' MV Teaser ℗ SM Entertainment

评论 

  1. Dnya Lk

    Dnya Lk

    6 小时 前

    Kangen...

  2. repaa april

    repaa april

    天 前

    I MISS THIS ERAA

  3. ᖇᑌᗰEYᔕᗩ ᔕIᗰᔕEK

    ᖇᑌᗰEYᔕᗩ ᔕIᗰᔕEK

    9 天 前

    Nct bu teaser i zil sesi yapalım diye yayınlamış

  4. nctwice’s

    nctwice’s

    9 天 前

    most viewed k-pop groups mv 2021 5. NCT DREAM - HOT SAUCE

  5. soopik jj

    soopik jj

    10 天 前

    mork

  6. Fabian Nogroho

    Fabian Nogroho

    11 天 前

    .

  7. Mayendi Amaya

    Mayendi Amaya

    13 天 前

    Why does sm pay more attebtion to NCT than EXO .... I hate it ....EXO are the seniors and these guys are junior sm should care more about EXO....The reason for the former members to leave exo group is also cauz of the mistreat of the sm to chinese members and so on......

    • Lizza Perez

      Lizza Perez

      12 天 前

      I know what you feel coz I'm also an exo-l and at the same time nctzen, but the way you said it is way too harsh for the members of NCT because it seems like you were implying that SM should not care about the neos. I do believe that one of the reasons why it took so long for the exo to have their comeback as a group is because they're busy on their solo career (baekhyun and kai). Just sayin' though, no hate intended 🙂

  8. Karyl Nica Mercades

    Karyl Nica Mercades

    14 天 前

    Spell hot. "Jaemin"

  9. Radima Ради

    Radima Ради

    14 天 前

    This masterpiece is a month old now

  10. for najaem

    for najaem

    15 天 前

    ih kangen awal2 era hiks

  11. Aidanne

    Aidanne

    15 天 前

    HOT SAUCE 100M

  12. Salsa Nurohman Putri

    Salsa Nurohman Putri

    15 天 前

    kangen era teaser ini, streaming sore sore nunggu buka puasa😭

  13. carolina Triviño

    carolina Triviño

    15 天 前

    😭😭😭

  14. sepinajaemin

    sepinajaemin

    15 天 前

    tebak kenapa aku balik kesini

    • MARK 1

      MARK 1

      15 天 前

      Oh idk

  15. sexyh

    sexyh

    15 天 前

    Cape. tp bisa ko.. hehe

  16. Ecca Arrantri

    Ecca Arrantri

    15 天 前

    GOLLA MA DISH

  17. Ecca Arrantri

    Ecca Arrantri

    16 天 前

    Eh nyasar sini

  18. Ajeng Irawati

    Ajeng Irawati

    16 天 前

    while you were here, go stream hot sauce full mv please

    • 4d alien

      4d alien

      15 天 前

      You too

  19. kim malak omt

    kim malak omt

    16 天 前

    Nct dream hot sauce wooow

  20. soopik jj

    soopik jj

    16 天 前

    yo dream

  21. Natalia Martinez

    Natalia Martinez

    16 天 前

    How come I just noticed it says “menea para abajo.” in the intro? As a Latina, I’m disappointed for not noticing.

  22. Ecca Arrantri

    Ecca Arrantri

    16 天 前

    Halo aku haechan idol kamu yang paling setiaaaa

  23. soopik jj

    soopik jj

    16 天 前

    jeno

  24. cqdenxe

    cqdenxe

    16 天 前

    WTF WHERE ARE THE ENGLISH COMMENTS !!

  25. Neo city

    Neo city

    17 天 前

    hello futureeee

  26. aulia rinanta

    aulia rinanta

    17 天 前

    see you di teaser hello future

  27. Sandy Lu

    Sandy Lu

    17 天 前

    NCTzen, don't forget to check out the teaser :'')

  28. Sandy Lu

    Sandy Lu

    17 天 前

    :''')

  29. Sandy Lu

    Sandy Lu

    17 天 前

    catchy beat

  30. Ecca Arrantri

    Ecca Arrantri

    17 天 前

    EH ADA DAEGAL

  31. Ecca Arrantri

    Ecca Arrantri

    17 天 前

    ADAKAH YANG MASIH MAMPIR

  32. Taya Leigh

    Taya Leigh

    18 天 前

    Just wow

  33. Dnya Lk

    Dnya Lk

    18 天 前

    Cuman mau bilang, kangen era teaser ini Skdhdkaka

  34. Dnya Lk

    Dnya Lk

    18 天 前

    Pda ilang di sinj😭

  35. Dnya Lk

    Dnya Lk

    18 天 前

    Ahahaha

  36. bobajourney

    bobajourney

    18 天 前

    Komennya indo semua😂

  37. f_ feriel

    f_ feriel

    18 天 前

    نانا

  38. Areum Lee

    Areum Lee

    18 天 前

    Why time fly so fast 😭

  39. Tati Momi

    Tati Momi

    20 天 前

    Hiyaaaa mskipun mvnya dah keluar teasernya msh hrs ttp di tonton

  40. Vensy Irsyna Wilda

    Vensy Irsyna Wilda

    20 天 前

    Mom i miss

  41. Ecca Arrantri

    Ecca Arrantri

    21 天 前

    TANGAN GW WANGI JENO

  42. Earl Grey

    Earl Grey

    21 天 前

    I miss them!! 😭😭

  43. Jenoyaaa

    Jenoyaaa

    21 天 前

    Kangen era teaser ini keluar huhuhu

  44. soopik jj

    soopik jj

    21 天 前

    yes

  45. Avianita Dentasari

    Avianita Dentasari

    21 天 前

    who's still here

  46. caca roje

    caca roje

    21 天 前

    jaemin gantengkuu

  47. TeuMoo CaratStayZennie

    TeuMoo CaratStayZennie

    22 天 前

    Am i the only one that watched the full mv couple of times first and watched the teaser just now?

    • Lizza Perez

      Lizza Perez

      15 天 前

      Sameeee

  48. kawalnctdream100M!

    kawalnctdream100M!

    22 天 前

    Plis ini sepi

  49. kawalnctdream100M!

    kawalnctdream100M!

    22 天 前

    Yahahaha

  50. kawalnctdream100M!

    kawalnctdream100M!

    22 天 前

    Piwwit

  51. kawalnctdream100M!

    kawalnctdream100M!

    22 天 前

    Yo dream

  52. Dnya Lk

    Dnya Lk

    22 天 前

    Piwwit

  53. Ade Maylani

    Ade Maylani

    22 天 前

    Bused mantap banget nih teaser

  54. Queen girl

    Queen girl

    23 天 前

    :)

  55. NM 25

    NM 25

    23 天 前

    Baru sadar:( komen terakhir gue di video ini 3 MINGGU YANG LALUUUU HUHUU... Dah jarang mampir gue kesini, malah ke dino abc~~

  56. MIPA 12_2

    MIPA 12_2

    24 天 前

    Pas banget gue yg buat 4,3 juta hahahha

  57. MIPA 12_2

    MIPA 12_2

    24 天 前

    Wah udah 4,3 juta aja nih

  58. Melissa Flores

    Melissa Flores

    24 天 前

    STREAM HOT SAUCE MV.

  59. daegurl 🐾

    daegurl 🐾

    24 天 前

    DITUNGGU REPACKAGED NYA 💚✨

  60. izie 쿵

    izie 쿵

    24 天 前

    it's hard to say goodbye to hot sauce era huhu

  61. Ecca Arrantri

    Ecca Arrantri

    24 天 前

    Ada yang masih mampir?

  62. CHiTTAPhON

    CHiTTAPhON

    25 天 前

    bakal kangen era ini bgt

  63. CHiTTAPhON

    CHiTTAPhON

    25 天 前

    DREAMIES

  64. Dewi Ilma

    Dewi Ilma

    25 天 前

    Heyyyy

  65. Ana Isa

    Ana Isa

    25 天 前

    Menea para abajo Menea para abajo Menea para abajo Menea para abajo Menea para abajo Menea para abajo Menea para abajo Menea para abajo

  66. Ni Putu Winda Aprilarassati

    Ni Putu Winda Aprilarassati

    26 天 前

    min, 300521.1:14

  67. PK1 _Jm

    PK1 _Jm

    26 天 前

    I love youuu

  68. PK Jm

    PK Jm

    26 天 前

    I love youu

  69. Haechan 😽 [NCT STREAM TURKEY 25]

    Haechan 😽 [NCT STREAM TURKEY 25]

    26 天 前

    ♡♡♡

  70. Huang Yeeun

    Huang Yeeun

    26 天 前

    Time flies so fast , now the HS promotions was almost ended 😭

  71. 어휴

    어휴

    26 天 前

    썸네일 너무 𐌅𐨛𐌅𐨛𐌅𐨛𐌅𐨛𐌅𐨛𐌅𐨛 옛날식 화장 아니냐고 ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

  72. Dnya Lk

    Dnya Lk

    27 天 前

    Aku kembali membawa banyak cinta

  73. Avianita Dentasari

    Avianita Dentasari

    27 天 前

    SO PROUD OF YOU ALL DREAMIES!!! MARK HAECHAN RENJUN CHENLE JAEMIN JENO JISUNG

  74. Dnya Lk

    Dnya Lk

    27 天 前

    Try ma dish

  75. Dnya Lk

    Dnya Lk

    27 天 前

    Piwpiw

  76. Dnya Lk

    Dnya Lk

    27 天 前

    Dulu komen langsung tenggelam:v

  77. Dnya Lk

    Dnya Lk

    27 天 前

    Wih sepi

  78. Dnya Lk

    Dnya Lk

    27 天 前

    Kalo ketemu komen aks jangan bosen² ya

  79. Dnya Lk

    Dnya Lk

    27 天 前

    Yo Dream!

  80. Dnya Lk

    Dnya Lk

    27 天 前

    Nct Dream

  81. Dnya Lk

    Dnya Lk

    27 天 前

    Jisung

  82. Dnya Lk

    Dnya Lk

    27 天 前

    Chenle

  83. Dnya Lk

    Dnya Lk

    27 天 前

    Jaemin

  84. Dnya Lk

    Dnya Lk

    27 天 前

    Haechan

  85. Dnya Lk

    Dnya Lk

    27 天 前

    Jeno

  86. Dnya Lk

    Dnya Lk

    27 天 前

    Renjun

  87. Dnya Lk

    Dnya Lk

    27 天 前

    Mark

  88. Dnya Lk

    Dnya Lk

    27 天 前

    Piwwit

  89. Dnya Lk

    Dnya Lk

    27 天 前

    Tiba-tiba kangen ininya:'

  90. afif tsany

    afif tsany

    27 天 前

    jaemin kuuuuu

  91. repaa april

    repaa april

    28 天 前

    ku datang kesini untuk mengenang masa masa mleyotku

  92. 𝙻𝚘𝚟𝚎𝚑𝚑𝚓 🌱

    𝙻𝚘𝚟𝚎𝚑𝚑𝚓 🌱

    28 天 前

    입맛대로 골라 ma dish

  93. 𝙻𝚘𝚟𝚎𝚑𝚑𝚓 🌱

    𝙻𝚘𝚟𝚎𝚑𝚑𝚓 🌱

    28 天 前

    my boys

  94. DULCE JOCELYN AQUINO ORTIZ

    DULCE JOCELYN AQUINO ORTIZ

    28 天 前

    Cómo que no era menea para bad bunny ? 👩‍🦲😫🤙

  95. Fadila Nissa

    Fadila Nissa

    28 天 前

    Kesini mau liat golla ma dish jaemin yg gada di mv

  96. echan Kui!

    echan Kui!

    29 天 前

    Sebelum sebulan bisa lah 100M

  97. Clarence Nicolas

    Clarence Nicolas

    29 天 前

    Woah Jaemin jacket same in Lisa in Blackpink😱

    • Roblox Among Us Android Gaming

      Roblox Among Us Android Gaming

      19 天 前

      @nct reign Chenle*

    • nct reign

      nct reign

      28 天 前

      it's celine

  98. Raskia Agustina

    Raskia Agustina

    29 天 前

    Yg ini juga artinya meresahkan bun 😄

  99. BLUE CADI

    BLUE CADI

    29 天 前

    nctzens who can vote on mubeat, please do vote for them now and to those who can't, let's just stream the music video

  100. Man Tul

    Man Tul

    29 天 前

    Gada yg mau mampir kesini lagi nih??

    • Christine 99

      Christine 99

      29 天 前

      Msihhhhh

下一个